.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جمعی از فرهنگیان مقابل استانداری گیلان تجمع کردند
جمعی از مربیان پیش دبستان و نیروهای خرید خدمت جامانده از حق التدریس استان گیلان صبح امروز در مقابل استانداری گیلان تجمع کردند.

به گزارش شمال نیوز، جمعی از مربیان پیش دبستان و نیروهای خرید خدمت جامانده از حق التدریس استان گیلان صبح امروز در اعتراض به وضعیت خود مقابل درب استانداری گیلان تجمع کردند.

تجمع کنندگان که به عدم اقدام آموزش و پرورش استان گیلان در جذب مربیان پیش دبستان و نیروهای خرید خدمت اعتراض داشتند به خبرنگار تسنیم گفتند: هفته‌های گذشته جهت صحبت پیرامون مشکلاتمان با استاندار به استانداری گیلان مراجعه کردیم اما نتیجه‌ای نگرفتیم.

فرهنگیان معترض گفتند: معاونان استاندار در هفته‌های گذشته به ما اعلام کردند که جلسه‌ای پیرامون حل مشکلات ما با استاندار خواهند داشت اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

معترضان افزودند: جابه‌جایی نیروها در تمام استان‌ها انجام شده است در حالی‌که در استان گیلان به دلایلی از قبیل عدم نیاز نیرو و عدم بودجه جابه‌جایی نیرو صورت نمی‌گیرد.

فرهنگیان معترض با اشاره به اینکه طبق مصوبه سال گذشته در تاریخ 25 فروردین سال 95 بخشنامه‌ای در سراسر استان‌ها تنظیم شد که نیروهای پیش دبستانی جابه‌جا شوند و فقط گیلان جذب نیروی جدید نکرده است، خواستار پیگیری مسئولان در ارتباط با جذب نیروهای جدید شدند.

معترضان اعلام کردند: علت تجمع در مقابل استانداری در روز 13 آبان حل مشکل است و از شما می‌خواهیم صدای ما را به گوش رئیس جمهور برسانید تا مشکل ما به طریقی مورد پیگیری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تجمع فرهنگیان مربیان پیش دبستانی هم اکنون مقابل استانداری گیلان ادامه دارد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.